Aktivácia
a prenos čísla

Ako si aktivovať Tesco mobile SIM kartu a ako prebieha prenos čísla od iného operátora? Jednoducho!

Ako si aktivovať Tesco mobile SIM kartu?

Vo všetkých predajniach Tesco

SIM kartu si môžete kedykoľvek kúpiť a aktivovať v ľubovoľnej predajni Tesco kdekoľvek na Slovensku.
Zoznam predajní Tesco

S bezpečnostným kódom

Ak ste už máte bezpečnostný kód, môžete si SIM kartu aktivovať jeho zadaním tu alebo zavolaním na zákaznícku linku.
Aktivovať s bezpečnostným kódom

Ako si preniesť číslo do Tesco mobile?

Prenos čísla je možný na predajnom mieste Tesco mobile vo vybraných prevádzkach Tesco.

Čo treba spraviť/vedieť pred požiadaním o prenos čísla

  • Aktualizujte svoje údaje u vášho súčasného operátora: Vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
  • Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaný: Ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Preto vám odporúčame požiadať o prenos čísla až po jej uplynutí.
  • Vysporiadajte si všetky záväzky s vaším súčasným operátorom.
  • Poplatok za prenos čísla: Od 1.1. 2015 zrušili poplatok za prenos čísla k inému operátorovi Telekom a Orange. Za prenos čísla do Tesco mobile teda od tohto dátumu neplatíte žiadny poplatok.

Poznámka

Prenos čísla z O2 predplatených služieb na Tesco mobile kartu na dobíjanie kreditu je možný vykonať len navštívením hypermarketov alebo obchodných domov Tesco (o prenos môžete požiadať na predajnom mieste Tesco mobile alebo v Centre služieb zákazníkom). Prenos z O2 fakturovaných služieb na Tesco mobile kartu na dobíjanie kreditu nie je možný.

Zákaznícka linka 969
(0949 949 969)