Dôležitý oznam

Vážení zákazníci,

v piatok 15.03.2019 o 22.00 hod začne prebiehať víkendová plánovaná údržba systémov u Poskytovateľa služieb. Nižšie si prečítajte, čo spraviť pre to, aby ste odstávku nepocítili.



Vzhľadom na aktualizáciu systémov u Poskytovateľa služieb je potrebná čiastočná odstávka služieb.

Táto odstávka je naplánovaná na:


piatok 15.03.2019 od 22:00


a taktiež počas víkendu

Počas odstávky budete môcť:

Services

Služby, ktoré počas odstávky nebudú dostupné, sú:

  • Dobíjanie kreditu okrem dobitia cez bankomat
  • Aktivácia, deaktivácia ani zmena balíčkov
  • Niektoré služby na našej webstránke
  • Obmedzený bude aj režim na predajniach Tesco mobile

Najčastejšie otázky

Aby ste odstávku nijakým spôsobom nepocítili, máme pre Vás pripravené odpovede na najdôležitejšie otázky:

Čo robiť, ak si chcete dobiť kredit?

Odporúčame vám dobitie kreditu v predstihu. Ak by ste to však nestihli, môžete si kredit dobiť jednoducho cez bankomat. Nezľaknite sa však, ak vám nepríde potvrdzujúca SMS o navýšení kreditu. Odstávka systémov môže spôsobiť, že vám nepríde.

Budú mi vedieť pomôcť v predajniach Tesco alebo na zákazníckej linke?

Samozrejme, budeme Vám k dispozícii aj v našich predajniach, aj na Zákazníckej linke 969 či na Facebooku. Nebudeme však mať prístup do našich systémov. Vaše požiadavky si ale zaznamenáme a budeme ich spracovávať po ukončení odstávky.

Čo robiť v prípade straty telefónu?

Určite odporúčame zablokovať kartu. Môžete tak urobiť ihneď na Zákazníckej linke 969.

Čo robiť, ak potrebujem obnoviť dáta?

Ak máte aktívnu službu Datahit alebo Automatickú obnovu dát, dáta sa vám navýšia automaticky. V opačnom prípade, bude obnova možná až po ukončení odstávky.

Čo robiť, ak som si zablokoval telefón?

Vydanie PUK kódu vám zabezpečíme po ukončení odstávky rovnako ako v prípade potreby výmeny vašej SIM karty.


Ďakujeme za pochopenie
Váš Tesco mobile

Zákaznícka linka 969
(0949 949 969)