S trojnásobným kreditom a Clubcard cenami voláte a dátujete skutočne výhodne

Karta Trio aj v 5G sieti -20 % ceny s Clubcard*
Cenníková cena S trojnásobným kreditom len**
Volania do všetkých sietí v SR 0,12 € / min. 0,04 € / min.
SMS do všetkých sietí v SR 0,12 € / SMS 0,04 € / SMS
Denné dáta 400 MB** 1,2 € / deň 0,40 € / deň
Karta Trio aj v 5G sieti Ceny bez Clubcard
Cenníková cena S trojnásobným kreditom len**
Volania do všetkých sietí v SR 0,15 € / min. 0,05 € / min.
SMS do všetkých sietí v SR 0,15 € / SMS 0,05 € / SMS
Denné dáta 400 MB** 1,50 € / deň 0,50 € / deň

* Ak ešte nemáte zaregistrovanú kartu Tesco Clubcard, môžete tak urobiť zaslaním SMS v tvare CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD na 99222, zaregistrovaním v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile, vo všetkých hypermarketoch Tesco alebo na Zákazníckej linke 969.

** Vďaka trojnásobnému kreditu pri každom dobití si cenu za volania, SMS a denné dáta znížite až na tretinu. Kredit získaný navyše pri každom dobití má platnosť 30 dní a čerpá sa po vyčerpaní štandardného kreditu.
*** Svoj objem dát máte k dispozícii od pripojenia sa na internet do polnoci. Vďaka službe Automatická obnova Internetu na deň sa vám po vyčerpaní predplateného objemu dáta automaticky obnovia.

Užívajte si najmodernejšiu 5G sieť a trojnásobné dáta pri dobití s Clubcard.

Internet na mesiac

Vyberte si z ponuky internetových balíčkov a vďaka karte Tesco Clubcard a službe Dátový bonus získate za dobitie kreditu až 3x viac dát. Napríklad 15 GB len za 12 €.

Základné objemy dátových balíčkov aj v sieti 5G.
Cena / mesiac Dátový bonus s Clubcard k dobitiu
500 MB Pre aktiváciu pošlite bezplatnú SMS s textom INET500 A na 99222. 4 € + 1 000 MB
1 500 MB Pre aktiváciu pošlite bezplatnú SMS s textom INET1500 A na 99222. 8 € + 3 000 MB
5000 MB Pre aktiváciu pošlite bezplatnú SMS s textom INET5000 A na 99222. 12 € + 10 000 MB

K balíčku máte aktívnu službu Automatické navýšenie, s ktorou vám neminuté dáta zo základného balíčka prenesieme do ďalšieho mesiaca. Ak miniete dáta skôr, automaticky vám balíček navýšime len za 3 € o ďalších 500 MB dát s najmenším balíčkom alebo o 1 GB s ostatnými dvoma väčšími balíčkami. Automatické navýšenie si deaktivujete odoslaním bezplatnej SMS v tvare NAVYSOVAT D na číslo 99222.

Náš tip: Ak využívate ktorýkoľvek k mesačných internetových balíčkov, v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile si môžete nastaviť Úhradu dobitím z platobnej karty, ktorá vám bude zabezpečovať dostatočný kredit na obnovu balíčka. Ak máte aktívnu službu Automatické navýšenie, Úhrada z karty skontroluje a zabezpečí aj kredit vo výške 3 € potrebný na navýšenie dát. Viac informácii nájdete v cenníku.

Viac informácii o službe Dátový bonus nájdete TU.

Otázky a odpovede

  • Áno, program vám bezplatne zmeníme v hypermarketoch Tesco alebo na zákazníckej linke 969.

  • Trojnásobný kredit získate pri každom dobití, bez ohľadu na spôsob dobitia a výšku dobitej sumy. Dobitá suma sa počíta ako štandardný kredit a znásobený kredit získate vo forme Extra kreditu. Extra kredit môžete využiť na volania, SMS a denné dáta v rámci Slovenska a má platnosť 30 dní od dobitia.

  • Na SIM karte Trio s kreditom 15 € len za 5 €, získate úvodný kredit 5 € a extra kredit 10 € na volania, SMS a denné dáta v rámci Slovenska, vďaka čomu môžete využívať benefit trojnásobného kreditu hneď od aktivácie.

  • Zaregistrovať si u nás svoje číslo Tesco Clubcard a aktivovať si tak Clubcard ceny viete týmito spôsobmi:

    • v aplikácii Môj Tesco mobile v časti „Doplnkové služby",
    • zaslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD (napr. Clubcard 123456123412341234)
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969
    • alebo tak môže urobiť osobne v hypermarkete Tesco.

    Číslo karty Clubcard predstavuje 18-ciferné číslo uvedené na zadnej strane karty vernostného programu Tesco Clubcard. Jedno číslo karty Clubcard možno použiť na 20 telefónnych číslach.

  • Ak už máte u nás zaregistrované číslo karty Tesco Clubcard, nemusíte už nič robiť. Automaticky sa vám aktivujú od 31. 1. 2023 Clubcard ceny.

  • Číslo svojej karty Clubcard na Tesco mobile telefónnom čísle si môžete zmeniť kedykoľvek niektorým z nasledujúcich spôsobov:

    • v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile v časti "Doplnkové služby",
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969,
    • osobne v hypermarkete Tesco.
  • Keď dosiahnete maximálny počet telefónnych čísel na karte Clubcard, môžete si ľubovolné číslo odpárovať:

    • zaslaním SMS z daného čísla v tvare Clubcard D na číslo 99222,
    • v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile v časti "Doplnkové služby",
    • osobne v hypermarkete Tesco,
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969.
  • Chcete si užívať výhodné Clubcard ceny, no ešte nemáte svoju kartu Tesco Clubcard? Tak si ju zaregistrujte jednoducho na https://tesco.sk/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ a doprajte si výhody, ktoré ponúka.

    • Pokiaľ máte zaregistrované číslo karty Clubcard na telefónnom čísle ku dňu dobitia kreditu a ešte ste nezískali dátový bonus pred 31. 1. 2023, získate až 3x viac dát.
    • Pokiaľ ste už dostali dátový bonus pred 31. 1. 2023, môžete dočerpať dátový bonus do konca platnosti balíčka bez ohľadu na to, či máte alebo nemáte kartu Clubcard.
    • Po skončení platnosti balíčka sa v prípade dostatočného kreditu na karte obnoví balíček za novú cenu na ďalších 30 dní.
  • Stačí si zaregistrovať číslo svojej karty Clubcard na telefónnom čísle a dobiť si kredit počas používania dátového balíčka.

  • Ak už máte zakúpenú a neaktivovanú SIM kartu 10 GB, môžete si ju aktivovať aj po tomto dátume v ktorejkoľvek predajni Tesco.

  • Nie, predaj SIM karty 10 GB bol k 30. 1. 2023 ukončený.

    • Kompatibilnú SIM kartu, ktorá podporuje 5G – každá 4G SIM karta je kompatibilná s 5G sieťou. Pokiaľ máte staršiu SIM kartu, môžete požiadať o bezplatnú výmenu vo všetkých hypermarketoch Tesco v stánku Tesco mobile alebo v Centre služieb zákazníkom.
    • Telefón, ktorý podporuje 5G sieť. Nájdete ho aj v našej ponuke vo vybraných hypermarketoch Tesco.
    • Nachádzať sa na území, kde je 5G sieť dostupná. Aktuálnu mapu pokrytia 5G sieťou nájdete tu.
  • 5G si môžete vypnúť v nastaveniach zariadenia.

    (Umiestnenie sekcie s nastaveniami 5G závisí od zariadenia, ktoré používate. Napríklad v zariadeniach s operačným systémom Android to môže byť sekcia Nastavenia – Pripojenia – Mobilné siete, v zariadeniach s operačným systémom iOS sekcia Nastavenia – Mobilné. So správnym nastavením 5G vám radi pomôžeme v našich predajniach alebo na zákazníckej linke.)