Ako si aktivovať Tesco mobile SIM kartu?

  • Vo všetkých predajniach Tesco

    Vo všetkých predajniach Tesco

    SIM kartu si môžete kedykoľvek kúpiť a aktivovať v ľubovoľnej predajni Tesco kdekoľvek na Slovensku.

  • S bezpečnostným kódom

    S bezpečnostným kódom

    Ak už máte bezpečnostný kód, môžete si SIM kartu aktivovať vyplnením online dotazníka. Ak ešte bezpečnostný kód nemáte, požiadajte oň na Zákazníckej linke 969.

Ako si preniesť číslo do Tesco mobile?

Preneste si číslo z pohodlia domova. Stačí na to 1 SMS

Čo budete na prenos čísla potrebovať?

  • Aktivovanú Tesco mobile SIM kartu. Nezáleží pri tom, či ste si ju kúpili v predajni Tesco alebo cez náš e-shop.
  • Tesco mobile PUK kód. Nájdete ho v balení SIM karty. Ak ho nemáte, zavolajte na Zákaznícku linku 969.
  • Svoju súčasnú SIM kartu. S telefónnym číslom od Orangeu, Telekomu, O2, FunFónu, 4ky alebo Jura, ktoré si k nám chcete preniesť.

Ako si preniesť číslo cez SMS?

  1. Vložte svoju súčasnú SIM kartu do mobilu.
  2. Napíšte SMS, v ktorej ako prvé uvediete „Prenos“, potom medzeru, telefónne číslo svojej Tesco mobile SIM karty, ďalšiu medzeru a PUK kód zo svojej Tesco mobile SIM karty.
    Napríklad: Prenos 0940123456 87654321
  3. Odošlite túto SMS na číslo 0940 670 000.
    SMS je spoplatnená podľa cenníka vášho súčasného operátora.
  4. Prenos trvá 4 pracovné dni. Jeho dátum vám oznámime v SMS správe. V deň
    prenosu vytiahnite starú SIM kartu z telefónu a vložte doň svoju Tesco mobile SIM kartu.

Čo treba spraviť/vedieť pred požiadaním o prenos čísla

  • Aktualizujte svoje údaje u svojho súčasného operátora: vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
  • Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaní: ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Preto vám odporúčame požiadať o prenos čísla až po jej uplynutí.
  • Vyrovnajte si všetky záväzky so svojím súčasným operátorom.