Ako si preniesť číslo do Tesco mobile?
Prenos trvá približne 3 pracovné dni. Jeho dátum vám oznámime v SMS správe. V deň prenosu vytiahnite starú SIM kartu z telefónu a vložte doň svoju Tesco mobile SIM kartu.
Čo budete na prenos čísla potrebovať?
- Aktivovanú Tesco mobile SIM kartu. Nezáleží pri tom, či ste si ju kúpili v predajni Tesco alebo cez náš e-shop.
- Tesco mobile PUK kód. Nájdete ho v balení SIM karty. Ak ho nemáte, zavolajte na Zákaznícku linku 969.
- Svoju súčasnú SIM kartu. S telefónnym číslom od Orangeu, Telekomu, O2, FunFónu, 4ky alebo Jura, ktoré si k nám chcete preniesť.
Čo treba spraviť/vedieť pred požiadaním o prenos čísla
- Aktualizujte svoje údaje u svojho súčasného operátora: vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
- Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaní: ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Preto vám odporúčame požiadať o prenos čísla až po jej uplynutí.
- Vyrovnajte si všetky záväzky so svojím súčasným operátorom.