Ako si aktivovať Tesco mobile SIM kartu?

  • Vo všetkých predajniach Tesco

    Vo všetkých predajniach Tesco

    SIM kartu si môžete kedykoľvek kúpiť a aktivovať v ľubovoľnej predajni Tesco kdekoľvek na Slovensku.

  • S bezpečnostným kódom

    S bezpečnostným kódom

    Ak máte bezpečnostný kód, môžete si SIM kartu aktivovať vyplnením online dotazníka. Bezpečnostný kód ste dostali poštou v zásielke so SIM kartou. V prípade, že už máte aktívne iné číslo Tesco mobile, o zaslanie bezpečnostného kódu môžete požiadať aj na Zákazníckej linke 969.

Ako si preniesť číslo do Tesco mobile?

Preneste si číslo z pohodlia domova. Stačí na to 1 SMS

Čo budete na prenos čísla potrebovať?

  • Aktivovanú Tesco mobile SIM kartu. Nezáleží pri tom, či ste si ju kúpili v predajni Tesco alebo cez náš e-shop.
  • Tesco mobile PUK kód. Nájdete ho v balení SIM karty. Ak ho nemáte, zavolajte na Zákaznícku linku 969.
  • Svoju súčasnú SIM kartu. S telefónnym číslom od Orangeu, Telekomu, O2, FunFónu, 4ky alebo Jura, ktoré si k nám chcete preniesť.

Ako si preniesť číslo cez SMS?

  1. Vložte svoju súčasnú SIM kartu do mobilu.
  2. Napíšte SMS, v ktorej ako prvé uvediete „Prenos“, potom medzeru, telefónne číslo svojej Tesco mobile SIM karty, ďalšiu medzeru a PUK kód zo svojej Tesco mobile SIM karty.
    Napríklad: Prenos 0940123456 87654321
  3. Odošlite túto SMS na číslo 0940 670 000.
    SMS je spoplatnená podľa cenníka vášho súčasného operátora.
  4. Prenos trvá 4 pracovné dni. Jeho dátum vám oznámime v SMS správe. V deň
    prenosu vytiahnite starú SIM kartu z telefónu a vložte doň svoju Tesco mobile SIM kartu.

Čo treba spraviť/vedieť pred požiadaním o prenos čísla

  • Aktualizujte svoje údaje u svojho súčasného operátora: vaše rodné číslo a údaje, ktoré uvediete v žiadosti o prenos, musia byť rovnaké ako údaje vo vašej zmluve so súčasným operátorom. Ak už vlastníte Tesco mobile SIM kartu a číslo si chcete preniesť na ňu, je potrebné, aby aj táto SIM karta bola registrovaná na rovnaké rodné číslo a údaje.
  • Ak využívate fakturované služby a ste stále viazaní: ak si číslo prenesiete pred uplynutím viazanosti, súčasný operátor si voči vám môže uplatniť zmluvnú pokutu. Preto vám odporúčame požiadať o prenos čísla až po jej uplynutí.
  • Vyrovnajte si všetky záväzky so svojím súčasným operátorom.