150 GB máme aj pre vás.
K novej karte Topka ako darček k našim 15. narodeninám.

Na aktiváciu 150 GB dát si registrujte na karte Topka svoju Clubcard kartu a pošlite SMS 
v tvare 150GB na číslo 99222 alebo si dáta aktivujte v aplikácii Môj Tesco mobile 
do 4. 2. 2025. Využiť ich môžete do 28. 2. 2025 alebo do vyčerpania objemu.

Tak toto je Topka.

Volania do všetkých sietí v SR 6 centov/min.
SMS do všetkých sietí v SR 6 centov/SMS
Internet na deň 2 GB 1 €/deň
Internet na mesiac 2 GB
Na aktiváciu pošlite bezplatnú SMS v tvare INET2 A na číslo 99222.
Karta Topka
3 €/mesiac

S internetom na deň máte objem dát k dispozícii od momentu pripojenia na internet až do polnoci. Vďaka službe Automatická obnova internetu na deň sa vám po vyčerpaní predplateného objemu 
dáta automaticky obnovia.

K internetu na mesiac máte aktívnu službu Automatické navýšenie, s ktorou vám neminuté dáta zo základného balíčka prenesieme do ďalšieho mesiaca. Ak miniete dáta skôr, automaticky vám balíček navýšime o 2 GB len za 1 € pri Internete na deň alebo o 2 GB za 3 € pri mesačnom balíčku. Automatické navýšenie si deaktivujete odoslaním bezplatnej SMS v tvare NAVYSOVAT D na číslo 99222.

Zaregistrujte si na svoju SIM kartu aj Tesco Clubcard
a užívajte si výhody ešte dnes.

TESCO Clubcard
  • zaslaním SMS v tvare CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD na 99222
  • zaregistrovaním v mobilnej aplikácii 
Môj Tesco mobile
  • vo všetkých hypermarketoch Tesco
  • na Zákazníckej linke 969

Otázky a odpovede

  • Balíček 150 GB si môžete aktivovať len s programom Topka. Tento balíček nie je možné využiť na starších programoch Trio, Bodka ani Karta na dobíjanie kreditu.

  • Ak vyčerpáte balíček 150 GB dát pred 28. 2. 2025, nebudete si ho môcť znovu aktivovať. Dátovať však môžete aj naďalej s Internetom na deň 2 GB len za 1 €/deň alebo s Internetom na mesiac s objemom 2 GB za 3 €.

  • Áno, program vám bezplatne zmeníme v hypermarketoch Tesco alebo na zákazníckej linke 969.

  • Zaregistrovať si u nás svoje číslo Tesco Clubcard viete týmito spôsobmi:

    • v aplikácii Môj Tesco mobile v časti „Doplnkové služby",
    • zaslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD (napr. Clubcard 123456123412341234)
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969
    • alebo tak môže urobiť osobne v hypermarkete Tesco.

    Číslo karty Clubcard predstavuje 18-ciferné číslo uvedené na zadnej strane karty vernostného programu Tesco Clubcard. Jedno číslo karty Clubcard možno použiť na 20 telefónnych číslach.

  • Číslo svojej karty Clubcard na Tesco mobile telefónnom čísle si môžete zmeniť kedykoľvek niektorým z nasledujúcich spôsobov:

    • v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile v časti "Doplnkové služby",
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969,
    • osobne v hypermarkete Tesco.
  • Keď dosiahnete maximálny počet telefónnych čísel na karte Clubcard, môžete si ľubovolné číslo odpárovať:

    • zaslaním SMS z daného čísla v tvare Clubcard D na číslo 99222,
    • v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile v časti "Doplnkové služby",
    • osobne v hypermarkete Tesco,
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969.
  • Chcete si užívať výhody Clubcard aj v Tesco mobile, no ešte nemáte svoju kartu Tesco Clubcard? Tak si ju zaregistrujte jednoducho na https://tesco.sk/clubcard/ziskat-vyhody-clubcard/ a doprajte si výhody, ktoré ponúka.

    • Kompatibilnú SIM kartu, ktorá podporuje 5G – každá 4G SIM karta je kompatibilná s 5G sieťou. Pokiaľ máte staršiu SIM kartu, môžete požiadať o bezplatnú výmenu vo všetkých hypermarketoch Tesco v stánku Tesco mobile alebo v Centre služieb zákazníkom.
    • Telefón, ktorý podporuje 5G sieť. Nájdete ho aj v našej ponuke vo vybraných hypermarketoch Tesco.
    • Nachádzať sa na území, kde je 5G sieť dostupná. Aktuálnu mapu pokrytia 5G sieťou nájdete tu.
  • 5G si môžete vypnúť v nastaveniach zariadenia.

    Umiestnenie sekcie s nastaveniami 5G závisí od zariadenia, ktoré používate. Napríklad v zariadeniach s operačným systémom Android to môže byť sekcia Nastavenia – Pripojenia – Mobilné siete, v zariadeniach s operačným systémom iOS sekcia Nastavenia – Mobilné. So správnym nastavením 5G vám radi pomôžeme v našich predajniach alebo na zákazníckej linke.