• Kde?
      Nastavenia > Bezdrôtové pripojenie a siete > Mobilné siete > Názvy prístupových bodov

      Ako?
      Tlačidlom „Menu“ na telefóne vyvoláte ponuku > Nový názov prístupového bodu

      Čo?
      Vložte údaje z tabuľky vpravo a stlačte tlačidlo „Menu“ > Uložiť

    • V iOS (od verzie 7.1.2) sú nastavenia služieb priamo sťahované zo siete operátora a nie je potrebné ich manuálne zadávať v Nastaveniach. Manuálne nastavenie výrobca nesprístupnil.

      Pre overenie správnosti nastavenia zariadenia postupujte nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Informácie > Operátor – "O2 – SK 17.0" a vyššie.

      V prípade, že dátové služby nefungujú aj napriek správnemu nastaveniu, musíte urobiť „Hard reset". Stlačte súčasne tlačidlá „Vypnutie/zapnutie telefónu" a „home" (ovládacie okrúhle tlačidlo). Počkajte, kým sa telefón nezapne a znovu, skontrolujte nastavenia.

    • Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pridať APN pre MMS
      Vložte údaje z tabuľky.

    • Pošlite SMS v tvare SET MMS na číslo 99202.
      Obratom obdržíte SMS správu, ktorú si musíte uložiť.
      Po zadaní bezpečnostného kódu 12345 sa MMS nastavia automaticky.

    Manuálne nastavenie MMS v telefóne
    Názov pripojenia O2 SK MMS
    APN/Miesto prístupu o2mms
    Meno používateľa
    Heslo
    Vyžadovať heslo nie
    Používať proxy áno
    IP adresa 10.97.1.11
    Domovská stránka http://mms.o2world.sk:8002
    Port 8080 (staršie telefóny spoužívajú port 9201)
    • Kde?
      Nastavenia > Bezdrôtové pripojenie a siete > Mobilné siete > Názvy prístupových bodov

      Ako?
      Tlačidlom „Menu“ na telefóne vyvoláte ponuku > Nový názov prístupového bodu

      Čo?
      Vložte údaje z tabuľky vpravo a stlačte tlačidlo „Menu“ > Uložiť

    • V iOS (od verzie 7.1.2) sú nastavenia služieb priamo sťahované zo siete operátora a nie je potrebné ich manuálne zadávať v Nastaveniach. Manuálne nastavenie výrobca nesprístupnil.

      Pre overenie správnosti nastavenia zariadenia postupujte nasledovne: Nastavenia > Všeobecné > Informácie > Operátor – "O2 – SK 17.0" a vyššie.

      V prípade, že dátové služby nefungujú aj napriek správnemu nastaveniu, musíte urobiť „Hard reset". Stlačte súčasne tlačidlá „Vypnutie/zapnutie telefónu" a „home" (ovládacie okrúhle tlačidlo). Počkajte, kým sa telefón nezapne a znovu, skontrolujte nastavenia.

    • Windows Phone 8

      Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pridať APN pre pripojenie k internetu.
      Vložte údaje z tabuľky:

      Windows Phone 7.5

      Nastavenia > Mobilná sieť > Dátové pripojenie > Pripojenie 3G > Upraviť APN > Nastavenie APN > Mobilná sieť > APN
      Vložte údaje z tabuľky.

      • Pošlite SMS v tvare SET INTERNET na číslo 99202.
      • Obratom obdržíte SMS správu, ktorú je nutné uložiť.
      • Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
      • Pre Nastavenie WAP a MMS naraz zašlite SMS v tvare: SET na číslo 99202.
      • Nastavenie telefónu prebehne automaticky po zadaní bezpečnostného kódu 12345.
      • Nie všetky telefóny sú schopné prijať automatické nastavovacie SMS.
    Manuálne nastavenie
    Názov pripojenia O2 SK internet
    APN/Miesto prístupu o2internet
    Meno používateľa
    Heslo
    Vyžadovať heslo nie
    Používať proxy nie
    IP adresa
    Domovská stránka http://www.o2.sk
  • Manuálne nastavenie
    E-mailová adresa Vaša e-mailová adresa (napr. meno.priezvisko@moj-email.sk)
    Server prichádzajúcich správ POP3 alebo IMAP4 server vášho prevádzkovateľa e-mailových služieb (napr. pop3.moj-email.sk)
    Server odchádzajúcich správ mail.o2active.sk
    Meno Prihlasovacie meno k vašej e-mailovej schránke
    Heslo Heslo k vašej e-mailovej schránke
    Miesto prístupu APN o2internet
  • Vážený zákazník, dovoľujeme si Vás informovať, že od 1.7. 2016 sme zrušili službu WAP. Pre správne fungovanie internetu v mobile si, prosím, skontrolujte jeho nastavenie podľa informácií v časti Internet.

  • Na vašej Tesco mobile karte je prednastavené číslo SMS centra, prostredníctvom ktorého budete môcť posielať správy.
    Pre prípad, že by ste si ho potrebovali nastaviť, použite číslo: +421 949 909 909.