Tesco mobile s výrazným nárastom počtu zákazníkov

Tesco mobile s výrazným nárastom počtu zákazníkov

Publikované

BRATISLAVA 5. november 2014 – Za obdobie necelého roka zväčšil Tesco mobile bázu aktívnych zákazníkov o 50 %.

Služby alternatívneho mobilného operátora v októbri aktívne využívalo už viac ako 150 tisíc zákazníkov, čo za obdobie desiatich mesiacov predstavuje 50% nárast aktívnej zákazníckej bázy. „Sme hrdí, že je s nami už 150 tisíc zákazníkov. Potvrdzuje sa tak dôležitosť nášho úsilia o najlepšiu predplatenú službu na trhu,“ uviedol James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile. Jadro úspechu operátora podľa neho tkvie v bezprecedentnom búraní premrštených cien na trhu.

Tesco mobile ako jediný operátor umožňuje svojim zákazníkom volať si medzi sebou úplne zadarmo a zároveň získavať dvojnásobný kredit pri každom dobití. Vďaka nemu môžu zákazníci volať do iných sietí, esemskovať a surfovať na internete za polovičné ceny.

Alternatívny operátor dokáže tým tradičným významne konkurovať veľkosťou predajnej siete (viac ako 150 predajní Tesco), kvalitnými službami zákazníckej linky fungujúcej 24 hodín denne, spoľahlivou sieťou a v neposlednom rade unikátnosťou ponuky samotnej. Výsledkom toho podľa Jamesa McQuillana je, že čoraz viac zákazníkov sa obracia chrbtom etablovaným operátorom a nachádza dôveryhodnú alternatívu práve v Tesco mobile.