Tlačové správy

Prečítajte si aktuálne tlačové správy a majte prehľad o najnovšom dianí svojho obľúbeného operátora

Vďaka službe V bezpečí budete mať cez prázdniny o starosť menej

- Tesco mobile od dnes štartuje službu, ktorá umožní, aby sa vám vaši najbližší dovolali vždy aj po úplnom prevolaní kreditu –

BRATISLAVA 13. jún 2012 – Bezpečnosť vašich detí a istota, že vám môžu zavolať vždy, keď to potrebujú, je absolútnou prioritou pre všetkých rodičov. Nová služba od Tesco mobile zaručí, že sa vám vaše ratolesti počas prázdnin dovolajú aj po úplnom prevolaní kreditu. Stačí, ak si k svojmu paušálu tri100 aktivujete službu V bezpečí a nadviažete na ňu karty na dobíjanie kreditu vašich detí.

“Každý rodič je spokojnejší, keď jeho dieťa má možnosť zatelefonovať mu vždy, keď je to potrebné. Aktuálne sa to týka prázdnin, keď majú deti viac voľnosti a viac času trávia bez dozoru, či už v tábore, na kúpaliskách, na dedine u susedov či známych, alebo len tak vonku s kamarátmi”, hovorí o novej službe Alexandra Grič, marketingová manažérka Tesco mobile a dodáva: “Vďaka službe V bezpečí sa nemusíte obávať, že sa vaše dieťa ocitne v situácii, keď vás bude potrebovať, no na telefonovanie nebude mať kredit. So službou V bezpečí vám totiž deti po celý čas volajú zadarmo, a to aj po minutí kreditu. Ten sa im zároveň dobíja každý mesiac z vášho paušálu, takže na dobitie kreditu nemusíte ustavične myslieť – napríklad ak je dieťa v lete u starých rodičov alebo v tábore a nemáte ho dlhšiu dobu na očiach, kredit sa mu v stanovenom termíne dobije automaticky. Vďaka tomu môžete zároveň prehľadne kontrolovať vaše výdavky spojené s telefonovaním.“

Jednoduchý postup, akým je možné službu V bezpečí získať a čo presne obsahuje:

1.     Službu V bezpečí si môže zdarma aktivovať každý zákazník s Tesco mobile paušálom tri100.

2.     Spôsoby aktivácie služby V bezpečí: na predajnom mieste Tesco mobile, cez Zákaznícku linku 969 alebo odoslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: kredit medzera telefónne číslo karty na dobíjanie kreditu.

3.     Užívateľ paušálu tri100 si určí, koľko SIM kariet na dobíjanie kreditu chce na svoj paušál nadviazať, pričom maximum sú 3 SIM karty. Minimálna suma automatického mesačného dobitia kreditu z paušálu je 5 €.

4.     Dobitý kredit môže zákazník s kartou na dobíjanie kreditu využívať na hovory, SMS a všetky ostatné služby ako je to bežne, pričom užívateľovi paušálu, na ktorého je číslo nadviazané, volá vždy zadarmo a neobmedzene. A to aj po minutí kreditu.

Príklad využívania služby v bežnej rodine:

Matka dvoch detí si aktivuje paušál tri100 a hneď pri aktivácii alebo následne si aktivuje aj službu V bezpečí, pričom si nadviaže na svoj paušál obidve SIM karty Tesco mobile na dobíjanie kreditu, ktoré jej deti používajú. Súčasne si určí, v akej výške chce automaticky zo svojej faktúry dobíjať kredit - napr. jednému dieťaťu chce mesačne automaticky dobíjať kredit 5 € a druhému vo výške 8 €.

Obom deťom bude následne po aktivácii služby V bezpečí automaticky dobitý kredit v určenej výške a od daného momentu môžu obe deti volať na matkine číslo zadarmo a bez obmedzení celý mesiac. A to bez ohľadu na to, či ešte majú kredit alebo nie. Po skončení fakturačného obdobia príde matke faktúra, na ktorej bude okrem iného vyúčtovaný aj dobitý kredit – teda 1x 5 € a 1x 8 €.

Tento proces sa zopakuje o mesiac, kedy bude deťom opäť automaticky dobitý kredit a deti tým získajú aj istotu v podobe neobmedzených bezplatných volaní na matkino číslo.

So službou V bezpečí sa môžete postarať o všetkých, na ktorých Vám záleží

Služba V bezpečí je výbornou alternatívou nielen pre rodičov a ich deti, ale aj pre množstvo iných kombinácií v rámci rodinných či partnerských vzťahov. Napríklad pracujúci partner môže na svoj paušál nadviazať kartu partnerky, ktorá je ešte študentka a nechce sa zatiaľ paušálom viazať alebo je na materskej dovolenke s obmedzeným zdrojom príjmov. Rovnako dospelé deti môžu na svoj paušál nadviazať rodičov alebo starých rodičov na dôchodku, ktorým chcú zabezpečiť komfort a ušetrenie starostí s dobíjaním kreditu. Súčasne obe strany získajú istotu, že v prípade núdze sa bezpečne dovolajú, bez ohľadu na výšku kreditu.  

Zákaznícka linka 969
(0949 949 969)