Tesco mobile prekročil hranicu 100 000 zákazníkov
Publikované
BRATISLAVA 9. december 2013 – K svojim štvrtým narodeninám dostal Tesco mobile darček v podobe dosiahnutia 100 000 aktívnych zákazníkov.
Tesco mobile oslavuje svoje štvrté narodeniny oznámením dosiahnutia dôležitého medzníka v podobe 100-tisíc aktívnych zákazníkov. Tento úspech potvrdzuje jeho rastový potenciál v slovenskom telekomunikačnom sektore a zvyšujúci sa záujem zákazníkov o služby, ktoré im prinášajú výbornú hodnotu za peniaze.
James McQuillan, generálny riaditeľ Tesco mobile, je najnovším napredovaním potešený: „Náš úspech je budovaný na jednoduchom princípe – zákazníkom prinášame obrovskú hodnotu v porovnaní s ich nízkymi výdavkami na telefonovanie. Ak sú zároveň členmi najväčšieho vernostného programu na Slovensku – Clubcard –, získavajú pri každom dobití dvojnásobok kreditu. Navyše si medzi sebou volajú úplne zadarmo. To všetko z nás robí viac ako dobrú alternatívu k iným operátorom. Už 100-tisíc ľudí sa pre nás rozhodlo, tešíme sa na mnoho ďalších, ktorí objavia našu SIM kartu v nasledujúcom roku.“
Tesco mobile pôsobí na slovenskom trhu od 2. decembra 2009, keď zákazníkom priniesol volania a SMS do všetkých sieti v SR za 10 centov. V čase, keď zákazníci predplatených služieb konkurencie platili za minútu hovoru aj viac ako 46 centov, priniesla táto ponuka na trh skutočne svieži vietor.
Ceny volaní a SMS do všetkých sietí v SR neboli v prípade Tesco mobile nikdy upravené smerom nahor. Práve naopak, v júni 2011 došlo k zníženiu ceny volaní na čísla Tesco mobile na 1 cent (z pôvodných 10 centov) a k zlacneniu ceny SMS do všetkých sietí v SR o polovicu, na 5 centov.
V nastolenom trende zlepšovania ponuky a prinášania ešte väčšej hodnoty zákazníkom za nezmenené, resp. nižšie ceny pokračoval operátor aj v apríli 2013, odkedy si členovia Clubcard s Tesco mobile SIM kartou medzi sebou volajú úplne zadarmo. Každé ich dobitie je pritom odmenené zdvojnásobením dobíjaného kreditu.