Nové ceny od 31. 1. 2023
a ako si aktivovať Clubcard ceny

Nové ceny od 31. 1. 2023

* Vďaka trojnásobnému kreditu si cenu za volania, SMS a denné dáta znížite až na tretinu.

Už mám zaregistrované číslo karty Clubcard na Tesco mobile telefónnom čísle

Clubcard ceny od 31. 1. 2023 budú platiť automaticky a už nemusíte nič urobiť.
Tip: Skontrolujte si či máte zaregistrované svoje číslo karty Clubcard v mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile.

Ešte nemám zaregistrované číslo karty Clubcard na Tesco mobile telefónnom čísle

Pokiaľ u nás ešte nemáte zaregistrované číslo karty Clubcard, môžete tak urobiť kedykoľvek:

  • V mobilnej aplikácii Môj Tesco mobile v časti Doplnkové služby. Viac informácii o našej aplikácií nájdete TU.
  • Zaslaním SMS v tvare CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD na číslo 99222. (napr. CLUBCARD 123456123412341234)
  • Zavolaním na Zákaznícku linku 969
  • Osobne v hypermarkete Tesco

Číslo karty Clubcard predstavuje 18-ciferné číslo uvedené na zadnej strane karty vernostného programu Tesco Clubcard. Jedno číslo karty Clubcard možno použiť na 20 telefónnych číslach.

Dátové balíčky od 31. 1. 2023

Zároveň upravujeme ceny dátových balíčkov, na ktorých po novom namiesto dvojnásobku dát pri dobití kreditu počas používania balíčka získate až 3x viac dát, stačí mať zaregistrované číslo karty Clubcard.

Nové ceny od 31. 1. 2023

Otázky a odpovede

  • Nové ceny začínajú platiť od 31. 1. 2023 pre zákazníkov s programom Trio.

    Pokiaľ budete mať zaregistrované číslo karty Clubcard na svojom telefónnom čísle k 31. 1. 2023, automaticky budete využívať Clubcard ceny. Číslo karty Clubcard si môžete kedykoľvek zaregistrovať aj dodatočne.

  • Áno, spustenie 5G siete, nové Clubcard ceny aj trojnásobné dáta v balíčku sa spúšťajú výhradne na programe Trio.

    Ak využívate iný program, v prípade záujmu môžete prejsť na program Trio zavolaním na Zákaznícku linku 969 alebo návštevou hypermarketu Tesco.

  • K úprave cien sme museli pristúpiť z dôvodu rastu nákladov. Zároveň však pokračujeme v zlepšovaní zákazníckej skúsenosti a prinášame zákazníkom s programom Trio najmodernejšiu 5G sieť a zároveň zvýhodňujeme ceny pre členov vernostného programu Tesco Clubcard. Nové ceny sme nastavili tak, aby aj od 31. 1. 2023 mali naši zákazníci vďaka trojnásobnému kreditu stále najvýhodnejšie ceny.

  • Zaregistrovať si u nás vaše číslo Tesco Clubcard a aktivovať si tak Clubcard ceny viete týmito spôsobmi:

    • v aplikácii Môj Tesco mobile v časti „Doplnkové služby“,
    • zaslaním bezplatnej SMS na číslo 99222 v tvare: CLUBCARD medzera ČÍSLO KARTY CLUBCARD (napr. Clubcard 123456123412341234)
    • zavolaním na Zákaznícku linku 969
    • alebo tak môže urobiť osobne v hypermarkete Tesco.
  • Ak už máte u nás zaregistrované číslo karty Tesco Clubcard, nemusíte už nič robiť. Automaticky sa vám aktivujú od 31. 1. 2023 Clubcard ceny.

    • Pokiaľ máte zaregistrované číslo karty Clubcard na telefónnom čísle ku dňu dobitia kreditu a ešte ste nezískali dátový bonus pred 31. 1. 2023, získate až 3x viac dát.
    • Pokiaľ ste už dostali dátový bonus pred 31. 1. 2023, môžete dočerpať dátový bonus do konca platnosti balíčka bez ohľadu na to, či máte alebo nemáte kartu Clubcard.
    • Po skončení platnosti balíčka sa v prípade dostatočného kreditu na karte obnoví balíček za novú cenu na ďalších 30 dní.
  • Stačí si zaregistrovať číslo svojej karty Clubcard na telefónnom čísle a dobiť kredit počas používania dátového balíčka.

  • Áno, zmeny sa netýkajú benefitu trojnásobok kreditu, ktorý získavate naďalej pri každom dobití bez ohľadu na to, či využívate kartu Clubcard.

    • Kompatibilnú SIM kartu, ktorá podporuje 5G – každá 4G SIM karta je kompatibilná s 5G sieťou. Pokiaľ máte staršiu SIM kartu, môžete požiadať o bezplatnú výmenu vo všetkých hypermarketoch Tesco v stánku Tesco mobile alebo v Centre služieb zákazníkom.
    • Telefón, ktorý podporuje 5G sieť. Nájdete ho aj v našej ponuke vo vybraných hypermarketoch Tesco.
    • Nachádzať na území, kde je 5G sieť dostupná. Momentálne je pokrytie 5G sieťou od O2 dostupné pre 36,3 % obyvateľov Slovenska.
  • 5G si môžete vypnúť v nastaveniach zariadenia.

    (Umiestnenie sekcie s nastaveniami 5G závisí od zariadenia, ktoré používate. Napríklad v zariadeniach s operačným systémom Android to môže byť sekcia Nastavenia – Pripojenia – Mobilné siete, v zariadeniach s operačným systémom iOS sekcia Nastavenia – Mobilné. So správnym nastavením 5G vám radi pomôžeme v našich predajniach alebo na zákazníckej linke.)

  • Program Trio je bez viazanosti. V prípade, že s úpravou cien nesúhlasíte, máte právo bez sankcií odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služieb do jedného mesiaca. V opačnom prípade sa na vás budú vzťahovať nové podmienky dňom účinnosti tejto zmeny.

  • Áno, nové ceny za volania, SMS a dáta v SR platia aj v roamingu v zóne 1 (EÚ). Pre denné dáta a dátové balíčky budú platiť nové vyššie EÚ dátové limity podľa pravidiel regulácie.