Tieto informácie sú poskytované v súlade s ustanovením § 83 ods. 1
zákona o elektronických komunikáciách a v spojení s Všeobecným povolením
č. 1/2023.

Identifikačné údaje podniku

O2 Slovakia, s.r.o. so sídlom: Pribinova 40, 811 09 Bratislava 2, IČO 47 259
116, DIČ 2121743437, IČ DPH SK2121743437 zapísaná v Obchodnom registri Mestského
súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka číslo: 160894/B.

Rozsah ponúkaných služieb

Spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o. poskytuje elektronické komunikačné služby
prostredníctvom mobilnej siete, a to prostredníctvom nasledovných frekvencií:
800 MHz, 900 MHz, 1800 MHz, 2100 MHz, 3500 MHz. Základný rozsah ponúkaných
služieb sú predovšetkým: Hlasové a Internetové služby poskytujeme
prostredníctvom štandardných technológií nezávisle od dostupných frekvenčných
pásiem. Zákazníkovi teda poskytujeme, vzhľadom na jeho aktuálnu polohu, čo
najoptimálnejšie služby kombináciou jednotlivých frekvenčných pásiem, a to vždy
za rovnakých cenových podmienok, pretože sme fér. Bližšie podrobnosti o všetkých
službách poskytovaných spoločnosťou O2 Slovakia, s.r.o. pre programy Tesco
mobile sú k dispozícii na 
tescomobile.sk. Pri poskytovaní služieb
podľa zákona o elektronických komunikáciách sa na spoločnosť O2 Slovakia, s.r.o.
vzťahuje pôsobnosť Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových
služieb.

Ponúkané služby s dobíjaním kreditu

  • Tesco mobile Topka – Hlasová a dátová služba

Volania a SMS

Cena

Volania na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v Roamingu
v rámci Zóny 1

0,06 €/min.

Odoslanie SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v
Roamingu v rámci Zóny 1

0,06 €

Denné dáta – Tesco mobile karta Topka

Cena EÚ dátový limit v Zóne 1
Internet na deň 2 GB – objem voľných dát v SR a
v Zóne 1: 2 GB
1 € 1 300 MB/deň

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

Mesačné dátové balíčky – Tesco mobile karta Topka

Cena

EÚ dátový limit v Zóne 1

Internet na mesiac 1 GB – objem voľných dát v
SR a v Zóne 1: 1 GB

3 €

3 760 MB

Internet na mesiac 2 GB s Clubcard – objem
voľných dát v SR a v Zóne 1: 2 GB

3 €

3 760 MB

Internet na mesiac 10 GB – objem voľných dát v
SR a v Zóne 1: 10 GB

11 €

13 760 MB

Internet na mesiac 20 GB s Clubcard – objem
voľných dát v SR a v Zóne 1: 20 GB

11 €

13 760 MB

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

  • Tesco mobile Trio – Hlasová a dátová služba

Volania a SMS

Cena s Tesco Clubcard (Clubcard ceny)

Cena bez Tesco Clubcard
Volania na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v Roamingu
v rámci Zóny 1
0,123 €/min. 0,154 €/min.
Odoslanie SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v
Roamingu v rámci Zóny 1
0,123 € 0,154 €
Neobmedzené volania do Tesco mobile 4,10 € Nedá sa aktivovať

Úplný detail nižšie spomenutých informácií nájdete v aktuálne platnom Cenníku,
na webe
www.tescomobile.sk alebo v predajniach
Tesco mobile.

Služba Clubcard ceny

So službou Clubcard ceny (vyžaduje registráciu čísla Clubcard) získava Účastník
nižšie ceny volaní, SMS a denných dát a Dátový bonus k internetovému balíčku.
Jedno číslo karty Tesco Clubcard je možné zaregistrovať na maximálne dvadsiatich
účastníckych číslach. Bližšie informácie o podmienkach služby Clubcard ceny
nájdete v aktuálnom cenníku a na
https://tescomobile.sk/nasa-ponuka/karta-trio/

Trojnásobok kreditu pri každom dobití

Vďaka trojnásobnému kreditu pri každom dobití si cenu za volania, SMS a denné
dáta môžete znížiť až na tretinu. Extra kredit získaný navyše pri každom dobití
má platnosť 30 dní. Bližšie informácie o benefite, ako aj o cenách všetkých
balíkov a služieb nájdete v aktuálnom cenníku a na:
www.tescomobile.sk.

Denné dáta – Tesco mobile Trio

Cena bez Clubcard/Cena s Clubcard EÚ dátový limit v Zóne 1 – bez Clubcard/s Clubcard
400 MB na deň – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 400 MB
1,53 €/ 1,23 € 2000 MB/deň/ 1600 MB/deň

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

Mesačné dátové balíčky – Tesco mobile Trio

Cena

EÚ dátový limit v Zóne 1

Internet500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 500 MB

4,10 €

5 200 MB

Internet1500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 1500 MB

8,20 €

10 300 MB

Internet5000 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 5000 MB

12,30 €

15 400 MB

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

  • Tesco mobile Bodka

Volania a SMS

Cena

Volania na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v Roamingu
v rámci Zóny 1

0,051 €/min.

Odoslanie SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v
Roamingu v rámci Zóny 1

0,051 €

Denné dáta – Tesco mobile karta Bodka 

Cena EÚ dátový limit v Zóne 1
1 GB na deň – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 1 GB
1,025 € 1300 MB/deň
5 GB na deň – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 5 GB
1,530 € 2000 MB/deň

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

Mesačné dátové balíčky – Tesco mobile karta Bodka 

Cena

EÚ dátový limit v Zóne 1

Internet500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 500 MB

3,08 €

3 900 MB

Internet1500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 1500 MB

6,15 €

7 700 MB

Internet5000 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 5000 MB

9,23 €

11 600 MB

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

  • Tesco mobile Karta na dobíjanie kreditu

Volania a SMS

Cena

Volania na účastnícke čísla Tesco mobile

0,031 €/min.

Volania na ostatné účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v
Roamingu v rámci Zóny 1

0,133 €/min.

Odoslanie SMS na účastnícke čísla do všetkých sietí v SR a v
Roamingu v rámci Zóny 1

0,082 €

Denné dáta – Tesco mobile Karta na dobíjanie kreditu 

Cena

EÚ dátový limit v Zóne 1

1 GB na deň – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 1 GB

1,025 €

1300 MB/deň

5 GB na deň – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 5 GB

1,530 €

2000 MB/deň

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

Mesačné dátové balíčky – Tesco mobile Karta na dobíjanie kreditu 

Cena

EÚ dátový limit v Zóne 1

Internet500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 500 MB

3,08 €

3 900 MB

Internet1500 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 1500 MB

6,15 €

7 700 MB

Internet5000 – objem voľných dát v SR a v Zóne
1: 5000 MB

9,23 €

11 600 MB

Po prekročení EÚ dátového limitu budú Účastníkovi účtované príplatky v rámci
Zóny 1 vo výške 0,001599 €/MB.

Služby Tretích strán

Audiotex – volania so zvýšenou tarifou

Predvoľby Cena/min.
0900 0xx xxx, 097x 0xx xxx, 098x 0xx xxx 0,30 €
0900 1xx xxx, 097x 1xx xxx, 098x 1xx xxx 0,51 €
0900 2xx xxx, 097x 2xx xxx, 098x 2xx xxx 0,61 €
0900 3xx xxx, 097x 3xx xxx, 098x 3xx xxx 0,82 €
0900 4xx xxx, 097x 4xx xxx, 098x 4xx xxx 1,02 €
0900 5xx xxx (okrem 0900 500 xxx), 097x 5xx xxx, 098x 5xx xxx 1,23 €
0900 500 xxx 2,15 €
0900 6xx xxx, 097x 6xx xxx, 098x 6xx xxx 1,63 €
0900 7xx xxx, 097x 7xx xxx, 098x 7xx xxx 2,05 €
0900 8xx xxx, 097x 8xx xxx, 098x 8xx xxx 3,07 €

Možnosti a spôsob deaktivácie vyúčtovania služby alebo tovaru tretej
strany

Na základe žiadosti zo strany Účastníka je možné deaktivovať vyúčtovanie služby
alebo tovaru tretej strany do 24 hodín. Detail pre jednotlivé služby nájdete
v sekcii nižšie:

Platby cez SMS

Deaktivácia služieb – platby cez SMS – je zabezpečovaná cez zákaznícku linku
+421 949 949 949.

Apple

Deaktivácia služieb Apple sa realizuje cez nasledovný
odkaz.

Google

Deaktivácia služieb Google sa realizuje cez
kontaktný formulár.

Mobilné aplikácie uhrádzané priamou platbou

Deaktivácia daľších mobilných aplikácii, ktoré sa uhrádzajú priamou platbou je
umožnená cez zákaznícke linky partnerov (detail v podrobnom výpise).

Audiotex

Službu audiotexových volaní si môžete deaktivovať cez Zákaznícku linku Tesco
mobile alebo v aplikácii Môj Tesco mobile. V prípade, že si chcete zablokovať
volania na konkrétne audiotexové čísla alebo číselné množiny, kontaktujte
Zákaznícku linku Tesco mobile

Platby za služby cez SMS, darcovské SMS a platby za mobilné
aplikácie

Ďalšími službami tretích strán sú platby za služby cez SMS (MHD, parkovné,
poistenie, tipovanie, SMS hry a súťaže), darcovské SMS, nákup v aplikačných
obchodoch Google Play
play.google.com/store, Apple store
www.apple.com/itunes/ a nákup
ďalších mobilných aplikácií cez obchodných partnerov. Viac informácií na
https://tescomobile.sk/sluzby-a-podpora/sluzby-a-ich-nastavenie/platby-na-google-playtm/. Zoznam týchto doplnkových služieb je uvedený v nasledovnej prílohe.

Štandardné ceny

Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových
položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a
servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách,
osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne
postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami,
poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, priame
poplatky súvisiace s prenosom čísel alebo iných identifikátorov sú uvedené v 
Cenníku.

Štandardné zmluvné podmienky

Štandardné zmluvné podmienky sú obsiahnuté vo Všeobecné podmienky poskytovania
verejných elektronických komunikačných služieb prostredníctvom verejnej
telefónnej siete spoločnosti O2 Slovakia, s.r.o. vydané v súlade so zákonom č.
452/2021 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov (ďalej
len „Všeobecné podmienky“). Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú. Zmluvu možno
ukončiť dohodou, výpoveďou, odstúpením od zmluvy, z dôvodov uvedených v zákone,
smrťou alebo zánikom účastníka alebo z dôvodov uvedených vo Všeobecných
podmienkach. Ukončenie zmluvy je bez poplatku. Prenos čísla je bez poplatku.

Všeobecné podmienky

Ponúkané služby záručného a pozáručného servisu

Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v
prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo 
Všeobecných podmienkach. Bližšie informácie o možnostiach podania stažností a reklamácií nájdete na
stránke
https://tescomobile.sk/eshop/podmienky-nakupu-pre-alternativne-formy-predaja/.

Informácie o každej zmene prístupu k službám tiesňového volania alebo
informáciám o polohe volajúceho v rámci služby, ktorú si
predplatil

K tiesňovým službám môžete na Slovensku ako aj v celej EÚ pristupovať
prostredníctvom volania na jednotné európske číslo tiesňového volania 112. Na
Slovensku môžete bezplatne volať aj na národné čísla tiesňového volania (150,
155 a 158) a zasielať SMS na číslo 112. Možnosť zasielanie SMS na číslo 112 sa
nevzťahuje na cudzozemských účastníkov využívajúcich služby v mobilnej
telefónnej sieti podniku. Taktiež môžete využívať systém eCall používaný vo
vozidlách v celej EÚ, ktorý zabezpečuje automatické bezplatné volanie na
tiesňovú linku 112 v prípade vážnej dopravnej nehody. O alternatívnych spôsoboch
prístupu k tiesňovým službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, ktorá je
povinná v inej krajine EÚ, sa prosím informujte v danom navštívenom štáte.
Varovania verejnosti môžete na Slovensku prijímať prostredníctvom SMS správ,
ktoré sa zasielajú na základe písomnej odôvodnenej žiadosti Ministerstva vnútra
SR. Informácie o prístupe k službám tiesňového volania sú uvedené vo Všeobecných podmienkach a  Cenníku.

Informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím

Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú rovnocenný prístup k
záchranným službám prostredníctvom tiesňovej komunikácie, aký majú ostatní
koncoví užívatelia. Koncoví užívatelia so zdravotným postihnutím majú prístup k
záchranným službám prostredníctvom SMS na jednotné európske číslo tiesňového
volania 112. Poskytovateľ služieb takýmto účastníkom automaticky, hlasovým
volaním na IVR a bezplatne poskytuje v roamingu aj základné personalizované
cenové informácie. Ďalšie informácie pre účastníkov so zdravotným postihnutím sú
uvedené v 
Cenníku.

Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb a o opatreniach prijatých na zabezpečenie rovnocenného prístupu k
službám pre koncových užívateľov so zdravotným postihnutím

Rovnaké výhody prinášame všetkým. Zákazníkom so zdravotným postihnutím
vychádzame v ústrety napríklad tak, že nespoplatňujeme hovory s našim
zákazníckym centrom, dokonca majú k dispozícii linku kde zákazníkom
predplatených služieb so ZŤP automat zdarma poskytne informáciu o spotrebe. V
neposlednom rade považujeme za samozrejmosť, že všetky naše predajne sú
dizajnované bezbariérovo. Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb
spoločnosti sú uvedené vo 
Všeobecných podmienkach a v príslušnej časti 
Cenníka.

Asistenčné služby

Aktuálne kontaktné údaje na servisné služby poskytované spoločnosťou O2
Slovakia, s.r.o. pre programy Tesco mobile nájdete na stránke 
https://tescomobile.sk/sluzby-a-podpora/kontaktujte-nas/.

Mechanizmy na urovnanie sporov

Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.

Riešenie sporov online:

Platforma pre alternatívne riešene sporov online

Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a
aplikáciám alebo ich používania

Informácie o zmenách podmienok týkajúcich sa prístupu k službám a aplikáciám
alebo ich používania sú uvedené vo 
Všeobecných podmienkach.

Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a
riadenie prevádzky

Informácie o postupoch uplatňovaných podnikom, zameraných na meranie a riadenie
prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita
sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu
služieb sú uvedené vo 
Všeobecných podmienkach.

Informácie o právach súvisiacich s univerzálnou službou, službe
prezentácie identifikácie volajúceho a službe zamedzenia prezentácie
identifikácie volajúceho

Informácie o službe prezentácie identifikácie volajúceho a o službe zamedzenia
prezentácie identifikácie volajúceho podľa § 60 Zákona sú uvedené vo 
Všeobecných podmienkach a  Cenníku.

Informácie o práve účastníka zverejniť svoje údaje v telefónnom
zozname

Informácie o práve účastníka podľa § 59 ods. 2 zákona o elektronických
komunikáciách sú uvedené v čl. 4.1 vo 
Všeobecných podmienkach.

Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr

Spoločnosť O2 Slovakia používa v prípade neplatenia faktúr primerané a
nediskriminačné postupy. Bližšie podrobnosti sú uvedené vo 
Všeobecných podmienkach a 
Cenníku paušál TRI100.

Blokovanie bez poplatku

Bez poplatku podnik blokuje odchádzajúce volania, SMS alebo služby
multimediálnych správ (MMS) na vybrané množiny čísel (množiny (0)900x xxxxxx,
(0)97x xxxxxx, (0)98x xxxxxx).

Informácie o poskytovaní faktúr

Spoločnosť O2 Slovakia poskytuje bez poplatku základnú úroveň rozpísaných faktúr
v elektronickej forme alebo bez poplatku v papierovej forme na základe žiadosti
a voľby účastníka. Základná úroveň rozpísaných faktúr sa zasiela po dohode s
účastníkom na emailovú adresu uvedenú účastníkom alebo inou elektronickou
formou, ktorá umožňuje jej prijatie v akomkoľvek elektronickom formáte.
Papierová formu základnej úrovne rozpísaných faktúr sa zasiela bezplatne na
poštovú adresu uvedenú účastníkom. Základná úroveň rozpísaných faktúr umožní
účastníkovi sledovať jeho výdavky a pravidelne overiť výšku podnikom účtovanej
sumy za využívanie verejnej siete alebo verejnej služby. Povinnosť poskytovať
účastníkovi základnú úroveň rozpísaných faktúr neplatí v prípade predplatených
služieb. Základná úroveň rozpísaných faktúr nemusí zahŕňať volania na bezplatné
čísla, vrátane tiesňových volaní.