Roaming
Cestujete do zahraničia? Zostaňte v kontakte so svojimi blízkymi vďaka roamingovým volaniam, SMS/MMS a dátovým službám od Tesco mobile.
Discover the world of most advantageous prices with prepaid tariff Tesco mobile Trio and its benefits.
Idete do zahraničia, potrebujete si skontrolovať spotrebu alebo nastaviť internet vo svojom telefóne?
Užitočné informácie nájdete na tomto mieste.
Cestujete do zahraničia? Zostaňte v kontakte so svojimi blízkymi vďaka roamingovým volaniam, SMS/MMS a dátovým službám od Tesco mobile.
Chcete vedieť, či voláte na číslo Tesco mobile? Overte si to!
Chcete si overiť, či voláte na číslo Tesco mobile? Pošlite bezplatnú SMS a my vám zadarmo zašleme správu naspäť o tom, či číslo je, alebo nie je Tesco mobile.
Pošlite SMS na číslo 99222 v tvare TESCO medzera TELEFÓNNE ČÍSLO (ktoré si chcete overiť), napríklad: Tesco 0940123456
Nefunguje vám zasielanie MMS alebo internet? Nastavte si tieto služby vo svojom telefóne.
Skontrolujte si svoju spotrebu či výšku kreditu kdekoľvek a kedykoľvek.
Chcete vedieť, ako hospodárite so svojimi minútami, SMS správami či koľko dát miniete surfovaním po internete? Zistite vašu spotrebu rýchlo, kedykoľvek a kdekoľvek. Stačí odoslať bezplatnú SMS a my vám spätne doručíme správu s výpisom o vašej spotrebe. Spätná SMS je zadarmo.
Skontrolujte si svoju spotrebu! Pošlite bezplatnú SMS na číslo 99222 v tvare SPOTREBA
Ak ste zákazníkom s kartou na dobíjanie kreditu, aktuálny stav svojho kreditu a dĺžku jeho platnosti môžete bezplatne zistiť zadaním *100*# a stlačením „hovor” na svojom telefóne.
Hry, aplikácie, hudbu aj filmy v obchode Google PlayTM môžete jednoducho zaplatiť cez Tesco mobile faktúru alebo zo svojho kreditu na predplatenej karte.
Zvoľte si zasielanie elektronickej faktúry priamo na svoj e-mail. Pozrite sa, ako môžete faktúry uhrádzať.
Zvoľte si zasielanie elektronickej faktúry priamo na svoj e-mail. Pozrite sa, ako môžete faktúry uhrádzať.
V prípade, že v súčasnosti nie ste v Tesco mobile registrovaný ako právnická osoba alebo fyzická osoba – podnikateľ, faktúra (daňový doklad) vám nebude automaticky vystavovaná a zasielaná. O generovanie a zasielanie faktúry môžete požiadať zavolaním na Zákaznícku linku Tesco mobile na číslo 969 v prípade ak:
Spätné vygenerovanie faktúr po zaregistrovaní vašej žiadosti je možné maximálne za obdobie posledných troch kalendárnych mesiacov.
Náš tip: Odporúčame vám využiť odoslanie faktúry prostredníctvom emailu. Ide o rýchlejšiu a ekologickejšiu alternatívu. Zaslanie papierovej faktúry môže trvať 14 dní.
Nezadávajte žiadny variabilný, konštantný ani špecifický symbol. Inkasný limit vám odporúčame nastaviť vo výške dvojnásobku faktúr. Po prechode na štandard SEPA nie je možné opakovanie inkasného príkazu, preto vám odporúčame, aby ste v deň splatnosti inkasa na účte mali dostatok prostriedkov. Vyhnete sa tým omeškaniu platby.
V prípade neúspešnej inkasnej platby je potrebné, aby ste faktúru uhradili iným spôsobom.
Máte blízkych v zahraničí?
Zostaňte s nimi v kontakte.
Ceny volania do zahraničia | |
Zóna 1 | 0,233 € /za minútu |
Zóna 2 | 0,513 € /za minútu |
Zóna 3 | 1,025 € /za minútu |
Zóna 4 | 3,588 € /za minútu |
Zóna Ukrajina | 0,233 € /za minútu |
Zoznam krajín podľa tarifných zón na volania do zahraničia nájde v Cenníku služieb.
Kde?
Nastavenia > Mobilné > Možnosti dát > Hlas a dáta > LTE
Kde?
Nastavenia > Viac/Ďalšie > Mobilné siete > Preferovaný typ siete > 4G/3G/2G automaticky